آتلیه عروس شمال تهران

لیست بهترین آتلیه عروس ، عکاسی عروسی و نامزدی خوب در شمال تهران

پیشنهادات ویژه

1
4.06 (9 رای)
توضیحات آگهی
شروع پکیج عروس : 7,500,000
ورودی عکاسی خانوادگی : 300 هزار تومان
حداقل سفارش : ندارد
جردن
4.06 (9 رای)
photo_6026201285566513421_x
5.00 (2 رای)
توضیحات آگهی
شروع پکیج عروس : 16,000,000
پاسداران
5.00 (2 رای)
IMG_5257
5.00 (1 رای)
توضیحات آگهی
شروع پکیج عروس : 13,000,000
ورودی عکاسی خانوادگی : رایگان
حداقل سفارش : ندارد
پاسداران
5.00 (1 رای)

آتلیه عروس شمال تهران

روز عروسی برای همه افراد روزی سرشار از لحظات بسیار زیبا، آنی و گذرا می باشد ولی این لحظات گذرا هستند که این روز شیرین را به یادماندنی و خاطره انگیز می کنند. به طور معمول در مراسم عروسی، به دلیل اینکه عروس و داماد غرق در لذت و خوشی هستند، هرگز نمی‌توانند تک تک این لحظات شیرین را با آن احساس ناب تجربه کنند. در اینجا است که نقش پر رنگ و مهم عکاسی عروس جلوه گر می‌شود. آتلیه عروس سعی می کند با ثبت کلیه لحظات شیرین عروسی، این فرصت را برای عروس و داماد فراهم کند که حتی چندین سال بعد، بتوانند این لحظات زیبا را که در روز عروسی از آن غافل بودند، تماشا کنند.

آتلیه عروس خوب محدوده شمال تهران

در عصر کنونی مشاهده می کنیم که تشریفات عروسی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و انتخاب یک آتلیه خوب برای عروسی یکی از این تشریفات می باشد. به همین دلیل است که تعداد زیادی آتلیه در سطح شهر به وجود آمده است که زوج ها بتوانند به تناسب سلیقه و معیارهای خود، آتلیه ای مناسب را انتخاب کنند.

بدون شک گاهی پیش می آید که به علت وجود آتلیه های متعدد این انتخاب کمی دشوار می شود، زیرا عروس و داماد باید از میان آتلیه های مختلف، بهترین نمونه آن را شناسایی کنند. مشاهده کردن نمونه کارهای قبل آتلیه، یکی از بهترین شیوه های انتخاب یک آتلیه خوب می باشد. راه های دیگری نیز برای این شناسایی وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

آتلیه عکاسی عروسی شمال تهران

در هنگام بررسی و شناسایی بهترین آتلیه عکاسی عروسی این نکات را فراموش نکنید:

  • محک زدن سطح تجربه گروه فیلمبرداری و عکاسی
  • از این مسئله که آتلیه مدرک معتبر داشته و دارای عضویت در اتحادیه عکاسان است، اطمینان حاصل نمایید.
  • همه موارد حقوقی خود را بررسی کنید.
  • تمام جزئیات کار و نیز آلبوم مورد نظرتان را در قرارداد ذکر نمایید.
  • از جزئیات تمام هزینه های آتلیه آگاه شوید.
  • لازم است قبل از بستن قرارداد، بدانید که هزینه آلبوم و چاپ عکس روی هزینه که پرداخت می کنید، حساب می شود.
  • تضمین امنیت فیلم ها و عکس های شما و داشتن مجوز رسمی آتلیه
  • بهتر است عکس های دلخواه روز عروسی خود از را برای عکاس توصیف کنید.
  • به عکاس تاکید کنید که روتوش زیادی روی عکس ها انجام ندهد زیرا روتوش زیاد چهره را مصنوعی نشان می دهد.

آتلیه برای عروسی شمال تهران

در حال حاضر با توجه به آتلیه های گوناگون موجود در سطح شهر، پیدا کردن یک آتلیه عروس که بتواند همه معیارها و سلیقه های عکاسی مورد نظر شما را اجرا کند، کار سختی است. البته می توان با در نظر گرفتن و توجه به ویژگی های مهم یک آتلیه مناسب، انتخاب درستی انجام داد و از آن روز زیبا و بزرگ، یک اثر جاودانه و به یادماندنی خلق نمود.

توصیه می شود که پیش از بررسی آتلیه های مختلف، از اقوام و دوستان خود درباره آتلیه هایی که سبک کار آنان مطابق سلیقه شما است، اطلاعاتی کسب کنید. در این صورت هم از بابت نحوه و شیوه کار آنان خیالتان راحت است و هم در زمان شما صرفه جویی می شود. در گام بعدی می توانید ویژگی های آتلیه های مختلف را بررسی کنید که در ادامه مطلب به آن اشاره می کنیم.

بهترین آتلیه عروس محدوده شمال تهران

عکسبرداری از مراسم عروسی از مهم ترین اقداماتی است که عروس و داماد با سهل انگاری در انتخاب آتلیه عروسی، به طور یقین در سال های آینده با دیدن تصاویر خود دچار پشیمانی می شوند. بهترین آتلیه عروس از ویژگی های زیر برخوردار است:

کادر مجرب

یک آتلیه عروس خوب از کادری ایده پرداز و جوان جهت فیلمبرداری و عکاسی استفاده کرده و سعی می کند کلیه ژست های عروس و داماد بروز و کاملا مدرن باشد.

تضمین امنیت فیلم و عکس

حفظ حریم شخصی به خصوص در ایران اهمیت زیادی دارد و آتلیه ای که معتبر باشد، کلیه فیلم ها و عکس های عروسی را به صورت ایمن نگهداری می کند و برای کسی یا در مکانی به نمایش نمی گذارد.

زمان بندی درست

بدقولی در زمان تحویل عکس و فیلم از گله های رایجی است که معمولا زوجین از آتلیه ها دارند. آتلیه خوب از کادری خوش قول و قابل اطمینان برخوردار است که در ساعت مقرر در مراسم حضور می یابند و فیلم و عکس مراسم را نیز در موعد تعیین شده تحویل می دهند.

آتلیه ای شیک و مجهز

یک آتلیه مجهز و شیک می تواند تاثیر بسیاری روی کیفیت عکس ها بگذارد و از ویژگی های آتلیه خوب داشتن کلیه تجهیزات نورپردازی و عکاسی است تا بهترین تصاویر را ثبت کند.

پکیج عکاسی

آتلیه خوب از چند پکیج برای زوجین برخوردار است که در آن فهرستی از خدمات ارائه شده در روز مراسم و قیمت آن ذکر شده است که زوجین با در نظر گرفتن بودجه خود، میزان خدمات را انتخاب می کنند.

دوربین های پیشرفته

در عصر کنونی با پیشرفت تکنولوژی، دوربین های فیلمبرداری و عکاسی دیگر به شکل سنتی با تجهیزات کم نیستند و به دوربین های دیجیتال تبدیل شده اند. برای مثال در یک آتلیه عروس خوب به جای استفاده از دوربین های متعدد با لنزهای متنوع، از یک دوربین دیجیتال پیشرفته با قابلیت تنظیم لنزهای متنوع استفاده می شود. رزولوشن بالا یا همان وضوح تصویر از مزیت های استفاده از این دوربین ها می باشد. آتلیه ای که از این دوربین های مجهز برخوردار است، به زوجین این اطمینان را می دهند که نیازی نیست دغدغه ای بابت کیفیت و شفافیت تصاویر داشته باشند.

توجه به خواسته زوجین

برخی از آتلیه ها به خواسته های زوجین اهمیت بسیاری می دهند و از عروس و داماد می خواهند که ایده های خود را با عکاس آتلیه در میان بگذارند. برای مثال گاهی زوجین علاقه دارند که فیلمبرداری عروسی خود را در شهری دیگر انجام بدهند. بنابراین زوجین باید با عکاس عروس و همچنین آتلیه صحبت کنند. البته در صورت موافقت آن ها درباره این مسئله، آتلیه هزینه بیشتری را دریافت خواهد کرد. گاهی نیز درباره مدل ها و ژست های عکس، عروس و داماد نظر داده و با آتلیه مشورت می کنند. به طور یقین یک آتلیه خوب و عکاس آن به خواسته های زوجین اهمیت داده و ایده های دلخواه آنان را در عکاسی و فیلمبرداری اجرا می کند.

برقراری ارتباط دوستانه

در یک آتلیه عروس حرفه ای، کارکنان آتلیه با عروس و داماد رابطه ای صمیمی و دوستانه برقرار می کنند. زیرا این رابطه تاثیر بسیار خوبی در حس آرامش و راحتی عروس و داماد در روز مراسم خواهد داشت. در صورتی که زوجین با فیلمبردار و عکاس آتلیه خود احساس راحتی کنند، به طور حتم در عکس های روز مراسم عروسی خود هیچ نوع استرس و اضطرابی نخواهد داشت.

هزینه مناسب

به طور یقین هزینه آتلیه عکس عروسی، از مهم ترین و اصلی ترین معیارهای زوجین در زمان انتخاب آتلیه عروس است که عروس و داماد توجه بسیاری به آن دارند. از ویژگی های برتر یک آتلیه مناسب عروسی این است که بتواند در کنار خدمات عالی و با کیفیتی که به زوجین ارائه می کند، هزینه ای مناسب را از آنان دریافت نماید. البته برخی از آتلیه ها خدمات متنوعی داشته و در ازای آن خدمات، هزینه ای جداگانه دریافت می کنند. در این موارد عروس و داماد باید با در نظر گرفتن بودجه خود، هم می توانند از این خدمات استفاده کرده و هزینه بیشتری پرداخت کنند و هم می توانند از آن چشم پوشی نمایند.

لیست آتلیه عروس شمال تهران

از اصلی ترین کارهای عروسی، انتخاب بهترین آتلیه عروس جهت فیلمبرداری و عکاسی از مراسم است. اهمیت این مسئله به اندازه ای است که می توان گفت پس از رزرو تالار، دومین کار مهم در برگزاری مراسم عروسی است که باید انجام شود. در این بخش بهترین آتلیه های عروس شمال تهران را به شما معرفی می کنیم. این آتلیه ها در بین زوجین مختلف، بیشترین میزان رضایتمندی را داشته اند. علت رضایت عروس و دامادها در انتخاب این آتلیه ها، مهارت و تجهیزات آتلیه، هزینه های نهایی، کیفیت تصاویر، رفتار کارکنان و محیط آتلیه بوده است. شما نیز می توانید از میان این لیست آتلیه مورد نظر خود را با اطمینان خاطر انتخاب نمایید و لحظات شیرین عروسی خود را ماندگار سازید.

قیمت آتلیه عروس شمال تهران

به طور معمول هزینه های آتلیه های مختلف عروسی با هم متفاوت است و این هزینه ها براساس تجربه عکاس و نیز تقاضای مشتری برآورد می گردد. باید این را بدانید که اگر دستمزد یک آتلیه بسیار بالا است، دلیل بر این مسئله نمی شود که کار او نسبت به دیگر آتلیه ها برتری دارد. دستمزد عکاسان معمولا به صورت سالانه افزایش می یابد و این دستمزد براساس تجربه و سابقه عکاسان آتلیه تعیین می شود

قیمت عکاسی از مراسم عروسی بر مبنای پکیج ارائه شده به زوجین توسط آتلیه تعیین می گردد. به صورت کلی دستمزد عکاس عروسی بین ۵ تا ۵۰ میلیون متغیر بوده و این قیمت با توجه به برخی موارد مانند شهر محل زندگی، شهرت و تجربه آتلیه، پکیج های انتخابی زوجین نظیر تعداد و ابعاد عکس ها، عکس های فرمالیته و اسپرت، تابلوی نوری و ... مواردی اینچنین بستگی دارد.

آتلیه عروس قیمت مناسب شمال تهران

نرخ دستمزد یک عکاس آتلیه عروس به وسیله پارامترهای مختلفی تعیین و سنجیده می‌ شود که میزان این دستمزد با در نظر گرفتن همه عوامل زیر، برای هر آتلیه متفاوت خواهد بود.

عوامل موثر در قیمت آتلیه عکاسی

  • به هر اندازه مراسم عروسی گسترده تر و مهمانان بیشتر باشند، نیاز به دو یا چند فیلمبردار می باشد که بر هزینه نهایی موثر است.
  • کیفیت دوربین های پیشرفته و مدرن که به صورت HD،FULL HD و حرفه ای هستند، قطعا بر هزینه و قیمت عکاسی عروسی تاثیر می گذارد.
  • در زمینه قیمت آتلیه، تجربه عکاس به عنوان یکی از اصلی ترین عوامل تاثیر گذار مطرح می باشد. منظور این است که عکاسان حرفه ای که سابقه بیشتری دارند، دستمزد بالاتری را دریافت می کنند. البته که آتلیه های خوب به دلیل ریسک کمتر و نتیجه مطلوب تر همیشه با عکاسان حرفه ای و با تجربه کار می کنند.
  • عکاسانی که از تحصیلات آکادمیک در زمینه عکاسی برخوردار هستند، دستمزد بالاتری دارند.
  • از دیگر فاکتورهای مهم در قیمت عکاسی عروس، تجهیزاتی است که عکاس استفاده می کند. به هر اندازه این تجهیزات گران قیمت تر باشد، هزینه عکاسی بیشتر می شود. البته لازم به ذکر است که تجهیزات گرانقیمت در نورپردازی، کیفیت فایل و در نهایت سرعت ارائه پروژه موثر می باشد.
  • در برخی موارد که محل برگزاری مراسم عروسی بسیار دور از شهر می باشد، آتلیه عروس، هزینه ای بالاتر جهت آمدن به این مکان را از عروس و داماد دریافت می نماید.
  • به هر اندازه تعداد عکس های درخواستی عروس و داماد بیشتر باشد، آتلیه عکاسی عروسی مبلغ بیشتری را از آن ها دریافت می کند.
  • از شاخص های تعیین کننده هزینه آتلیه عروس می توان به شیوه تصویربرداری در لوکیشن انتخابی زوجین اشاره کرد. گاهی در سناریو انتخابی زوجین، جهت مدل فیلمبرداری و عکاسی، از تجهیزات مختلفی نظیر دوربین های مخصوص شب، هلی شات و ... استفاده می شود. در صورتی که زوجین بودجه کمی دارند، باید از این هزینه های جانبی صرف نظر کنند.

آتلیه عروس ارزان محدوده شمال تهران

لازم است بدانید که فیلمبرداری و عکاسی از صنوف خدماتی به حساب می آید که از قیمت های مختلفی برخوردار است. در برخی از آتلیه های عروسی خدمات خوبی با قیمت مناسب برای جلب رضایت مشتریان ارائه می شود. زمانی که شما برای رزرو وقت به آتلیه ای مراجعه می کنید و کیفیت مطلوب و مناسب تصاویر را در کنار قیمتی منصفانه مشاهده می کنید، به طور یقین این آتلیه انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. بعضی از افراد گمان می کنند که بالاتر بودن هزینه های عکاسی به دلیل کیفیت بالای کار آتلیه است، در صورتی که این گمان در برخی موارد اشتباه است. زیرا آتلیه های عروس خوبی نیز هستند که قیمت های منصفانه ای دارند و این قیمت منصفانه را نشان دهنده احترام به مشتری خود می دانند.

 

ورود به حساب کاربری

در صورت فراموشی اطلاعات یا مشکل در ورود با واحد پشتیبانی به شماره 02126412561 تماس بگیرید
هنوز عضو نشده اید ؟ اینجا کلیک کنید